الأربعاء، 5 مارس 2008

شكرا امن الدوله نردهالكم فى الافراح


شكرا امن الدوله

ايميلى على الياهو كان مسروق ولحد دلوقتى ماعرفش مين اللى كان سرقه طبعا الايميل ده عليه اكتر من 700 ايميل لصحفيين وسياسيين واصحابى
بعد ما اتسرق اتقطعت كل صلتى بناس كتير ماكنتش بكلمهم غير عن طريق الايميل
الحرامى اللى سرقه طلب منى كروت شحن موبايل مقابل انه يبعتلى الباس وورد انا طبعا رفضت لانى اولا ماضمنوش لانه حرامى ممكن ابعتله كارت الشحن وبعدين مايوصلنيش منه اى حاجه
كمان انا لو بعتله كروت الشحن ماهو ممكن يسرقه تانى ويطلب تانى فكده كده ماكنمتش حابعتله
عملت محضر بسرقة الايميل بتاعى لانه كان ممكن الحرامى يكون امن ويبعتوا من على ايميلى رسايل او شتايم لناس تبعهم فيروحوا يعملولى انا محضر , نائب مأمور قسم محرم بك اول ما قلتله الموضوع ان انا احمد عراقى نصار المحامى ورئيس المركز الاعلامى بحزب الغد وان فى واحد سرق ايميلى اللى عليه حوالى 600 صحفى وسياسى وشخصيات عامه اهتم جدا بالموضوع وجاب امين شرطه قديم عملى المحضر ونائب المأمور اخدت المحضر واشر عليه للعرض على النيابه فى نفس اليوم , ولحد دلوقتى مش عارف ليه الاهتمام ده يمكن علشان الموضوع جديد او يمكن شاف ان الموضوع خطير بجد لانه لو واحد عادى ممكن يبعت دعوه لمظاهره من على ايميلى فيتجمع الناس فى المعاد
روحت النيابه وكيل النيابه كان عارفنى من يوم ماروحت علشان التحقيق فى الشكوى ضد وزير الداخليه وطلب رفع الحصانه عنه , وكيل النيابه امر بارسال المحضر لمباحث الانترنت للتحرى عن شخصية المتهم ,
النهارده الاثنين 3/3/2008 لاقيت حرامى الايميل فتح ايميلى وكلمنى الساعه 10 مساء وبيسلم عليا وبيقلى انا حارجعلك الايميل وخد الباس وورد اهو وبعته , قلتله وليه الكرم ده كله انا برضه مش حابعتلك كروت شحن ولو عايز تلحق تغير الباس وورد يالا بسرعه قبل ما ادخل انا اغيره , قالى لا يا عم انا مش عايز ايميلك ده انا مش ادكم انتم ناس عندكم مشاكل مع امن الدوله وبيبعتولك تهديدات وانا مش ناقص وماليش دعوه بالايميل ده
قعدت اضحك اول مره استفيد من امن الدوله ومن تهديدهم ليا
شكرا امن الدوله نردهالكم فى الافراح

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

ربنا يستر عليك يا ابو حميد و علينا جميعا !

يوميات مواطن مصرى يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
يوميات مواطن مصرى يقول...

شكرا يا احمد على تعليقك نردهالك انت كمان فى الافراح

غير معرف يقول...

كويس اول مرة يفيدوانا بحجه مبروك